17
Jun
08

17/6 2oo8

Vaknade idag lite trött efter att ha tittat på golf i hela 5 dagar. Men det var det värt, vart spännande och inte bara en utan 2 svenskar högt placerade gjorde att det va ännu roligare att titta :) Tiger Woods vann igen, trots lite ojämnt spel och ett värkande knä.

Har inte hunnit med att göra så mycket idag, lagat mat, busat en del med lillan och kollat ett Arkiv X avsnitt, avsnitt nummer 5 på första säsongen.
Kan inte fatta att man inte kollade på Arkiv X när det visades på tv när man va yngre, det är ju riktigt bra! Ska försöka se alla säsonger, åtminståne dom med Mulder i. Kommer ju snart ut en Arkiv X film också, det ska bli roligt, borde vara en riktigt bra film!

Lilla Isabell o jag fick något ryck förut och började busa i soffan, jag lade mig i soffan och skulle slappa lite, vips så satt hon på min mage och bråkade. Givetvis va jag tvungen att ge igen och hon hakade på den lilla rackarn.
Hon är så go och rar, en riktig bråkstake :D

Nu har jag struntat i fotbolls em ett par dagar pga golfen, men nu när den är slut ska jag väl ta och kolla på hur dom 2 sista grupperna slutar. Idag är det Holland – Rumänien och Italien – Frankrike
Jag tror personligen att det blir oavgjort mellan Italien och Frankrike för att dessa båda lag är lag som verkar ha svårt att prestera. Mycket snack om Italien och Frankrike, kandidater till em guldet. Vinner något av dessa lag em så är det i min mening ett flopp em.
Dock brukar Italien alltid på något sätt oavsett tidiagre 2 matcher lyckas ta sig till slutspel, och väl där vänder dom på trenden och går till final, så skulle inte förvåna mig om dom gör ett övertidsmål, får en skitstraff eller att Buffon gör något liknande igen i slutskedet och Italien går vidare.
Rumäniens chans i dagen match mot Holland är svårt att sia om, Holland kommer inte gå ut på planen med sin bästa uppställning. Rumänien har en bra chans, störst chans givetvis om Italien och Frankrike spelar oavgjort.
Vore kul om dödens grupp slutade med en MEGA skräll! Hejja Rumänien!


0 Responses to “17/6 2oo8”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Currently.

June 2008
M T W T F S S
    Jul »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Country visitors statistics.

free counters

