19
Jun
08

Kvartsfinaler!

Först vill jag bara säga något om Sveriges insats i den sista matchen i gruppspelet. DEN SÖG, Sverige som bör vara ett starkare lag än Ryssland åkte på dyngdäng! Rätt lag vann, end of story. Bye Sweden!

Dagens Kvating mellan Portugal och Tyskland borde bli en rolig och underhållande match, där enligt mig Tyskland kommer vara det vinnande laget. Tyskland har alltid haft en viss tyngd i sitt spel, spelat rätt tråkigt tycker jag. Men på senare år har Tyskarna börjat spela lite “gladare” fotboll, mer teknik och samtidigt bibehållit sin tyngd i spelet. Medans Portugal lever väldigt mycket på sitt tekniska spel. Räcker ofta väldigt långt, men ikväll tror jag dom kommer få ge vika för ett Tyskland som är väldigt sugna på en vinst i ett mästerskap igen.
Tyskland – Portugal   2-1

Finns nu en “page” om fotbolls em där jag gör mitt eget slutspelsträd!
Kort analys om matcherna, och kanske en liten tipsrad ända till finalen, som sedan kommer jämföras med den slutgiltiga. :)


0 Responses to “Kvartsfinaler!”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Currently.

June 2008
M T W T F S S
    Jul »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Country visitors statistics.

free counters

