30
Jun
08

Flyttkarl!

Idag har man agerat flyttgubbe, igen! :)
Marika har bott hos mig och Katja nu ett tag, men idag fick hon nyckeln till sin nya lägenhet. Så det vart till och åka till Statoil idag och hämta en lastbil och sätta igång. Mina föräldrar va här och motvilligt lämnade tillbaka Isabell efter att Isabell haft semester från sina föräldrar ett tag :) Dom hjälpte då till att flytta ut Makki’s grejer!
Marika flyttade inte så långt hehe, hon flyttade till lägenheten bredvid, lite komiskt att hon fick lägenhet precis bredvid oss ;)
Hon hade dock möbler kvar i sin förra lägenhet så därför fick vi hyra en lastbil :P

Sen när vi hade lämnat tillbaka lastilen och kom tillbaka hem hade min mamma lagat en underbar och efterlängtad middag. Maten va så god så Peter sade att han skulle låna min mamma :D

Efter maten åkte vi till marieberg för att kolla på trehjuling till lilla Isabell, hittade inget i affär nr1. Så då blev det Toys’R’Us och där hittade vi en riktig Princessa cykel till våran Princessa, den va jätterosa, den hade flak och handtag så mamma och pappa kan hjälpa till och styra lite (bild kommer sen :P)
Vi hittade också en ny basketboll så nu ska det bli spela av =) Och sen hittade Katja roliga studsbollar, genomskinliga, den ena med ett hjärta i och den andra med en stjärna i, och dom flöt runt i bollen. Isabell skulle givetvis ha båda på en gång, men fick nöja sig med en då mamma också gillar att leka :)

Väl hemma rusar mina föräldrar hemmåt, vi gick till Marika och höll lite sällskap medans hon fixade, sen gick vi hem och fixade lite här hemma.
Så nu är jag HELT slut och ska gå och lägga mig!!

God natt =P


2 Responses to “Flyttkarl!”


  1. 1 Petrify
    July 1, 2008 at 4:08 pm

    De e bra att du ställer upp och hjälper till :)
    Jamen maten är juh helt underbar god, ville bara ha mer och mer egentligern haha.. :)
    Sov du bra inatt då?

  2. July 1, 2008 at 10:56 pm

    Klart jag hjälper till!
    Hehe, ja o0ch den maten levade man med i 21 år ;)
    Mm jag sov mycket bra, men o andra sidan skulle jag nog sova lika bra var som helst ;)


Leave a Reply

Currently.

June 2008
M T W T F S S
    Jul »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Country visitors statistics.

free counters

