07
Jul
08

Isabell, vår lilla ängel!

Ja Isabell är bra snäll för det mesta! Idag fick man sova trots att hon var vaken, hon sysselsatte sig med diverse olika lekar, givetvis i sängen men det är ju bara så himla gulligt. Hon hittade en älg med hjul på, och pappas arm blev racerbana, kittlade skönt så jag klagade givetvis inte utan låtsades att jag sov så hon inte skulle sluta ;)
Sen helt plötsligt får hon bara för sig att hon ska kramas, då kommer hon och lägger sig bredvid och tittar kärleksfullt på en, kramar och klappa en på huvudet hehe “så ja pappa sova gott” ;D
Har tyvärr inga bilder från denna underbara morgon men det var en härlig och rolig morgon kan jag intyga :)

Men detta är ju inte det enda som hänt de senaste dagarna, i förrgår va vi på grillfest hos våran nyblivne granne. När vi kom dit så blev det lite kyligt så Isabell fick låna kussens sköna tröja :)
Sikken cooling ^^

Men det va lite fint väder den dagen med.
Två coolingar till!
Min underbara sambo Katja och hennes lillasyster Eveliina posar framför kameran ;)

Igår vill jag lova att maten dög till lilldamen, till skillnad från den grillade kycklingen :/
Macka med köttfärs =)
I själva verket är det pitabröd med köttfärs i! Se under matkategorin :P
Superduper, nu kommer jag sova gott :)
Vet ej hur hon snappat upp tummen upp men den kom plötsligt och det blev ju bara för sött :D

Och sen idag då efter våran finfina morgon och förmiddag så blev det dags för lunch igen. Idag lagade pappa fisk och ris. Hon ville inte ha fisk, men “firre pirre” ja det gick bra :P
Så det blev firre pirre med ris och fisk sås till lunch, men vad nu? När jag la upp firre pirre på tallriken, JAG VILL INTE HA FISK!  Men mamma delade fisken och sen flög det ner, va tydligen gott trots allt :)
Woohoo, pappa orkade inte, mer till mig :)

Nu är hon hos grannen och hälsar på kusinen Benjamin, lilla bebiskusinen Kweli som nog sover, moster Jenny, Marika och Eveliina.
Ja dvs, mamma & pappa får en liten minisemester!

So long!


1 Response to “Isabell, vår lilla ängel!”


  1. 1 Petrify
    July 9, 2008 at 10:46 am

    Tyckte väl jag kände igen tröjan men va fin hon blev i den :)


Leave a Reply

Currently.

July 2008
M T W T F S S
« Jun   Aug »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Country visitors statistics.

free counters

