11
Jul
08

Hälsningar från landet.

Nu har vi varit på plats i snart ett dygn. Har hänt mycket redan må ni tro :)
Det första som hände var att Katja och syrran Eveliina testade mina föräldrars höj och sänkbara sängar hehe
Upp och ner i fot och huvudändorna, och givetvis låg jag i mitten och fick känna av nivåskillnaderna mellan sängarna ;) Men kul hade vi iaf =P

Sen när vi satte oss vid tv:n så hade vi enorma problem att hitta rätt fjärra, finns ju 4 st varav 2 st är exakt likadana hehe, vart också lite skratt =)
Allt detta hann vi med medans farmor och farar (Isabells) åkte och lämnade den stora läskiga Rottweilern Molly på hundhemmet haha

Sen kom dom hem igen och mamma lagade pastagratäng, väldigt gott, ska äta det till lunch idag :)
Efter middagen va vi alla trötta men jag föreslog ett äventyr till innan dagen var slut.
Vi åkte till sjön där Isabell brukar vara med och bada Molly och kastade sten i vattnet. Isabell gillar att det pluppar :) Och när farfar kastar säger det Plums hehe. Hon kastar och kastar och sen säger hon, hämta mer då farfar :D och mer och mer och så liiiite mer hehe Givetvis kastade jag också sten, jag kastade mot en flytbrygga som låg en bit bort och försökte pricka den, jag lyckades hehe
Sen tog jag en stor sten och kastade ner den precis vid bryggkanten där Isabell stog, den Plumsade så det flög vatten överallt och Isabell blev jätteblöt, hon såg surt på pappa men glömde bort det sen när hon fick nya stenar.
Kan ju lova att det inte va poppis när vi skulle åka hem.

Sen sov vi riktigt gott på natten.
Jag skulle upp innan tuppen och köra min föräldrar till tåget, dom skulle styra sig kos mot Danmark, dom lär vara en god bit på väg nu.

Idag blir det någon form av utflykt, antingen sagostigen eller åka till Norrköping och shoppa!
Hur som helst ska vi ha det trevligt :)
Har ju såklart inte länkkoden med mig hit och jag kan inte sånt i huvet, men besök sagostigen!
www.sagostigen.se ;)

Ha det bra alla glada där ute !


4 Responses to “Hälsningar från landet.”


  1. July 11, 2008 at 7:59 pm

    Va mysigt jag blir ju avundsjuk ;) Så.. ska vi ta en bilsemester o campa innan skolan börjar igen eller? :D

  2. 2 Petrify
    July 11, 2008 at 9:02 pm

    Låter skönt att va ute på landet. :) Risk för rastlöshet finns juh dock…

  3. 3 superfarsan
    July 12, 2008 at 2:51 pm

    Nejdå, ingen rastlöshet ännu inte, varit runt en del och varit aktiva!
    Ja det e klart vi måste försöka komma iväg någonstans, måste bara få ta på en bil :/

  4. July 12, 2008 at 6:37 pm

    äh landet e det bästa… vara ifrån allt liksom..skönt som fan måste de va :)

    Aaaa men vi snor mina föräldrars vetja ;)


Leave a Reply

Currently.

July 2008
M T W T F S S
« Jun   Aug »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Country visitors statistics.

free counters

