21
Jul
08

New theme!

I decided to change my theme today.
I was starting a blog for my friend wolfman at Shockplay. I chose this theme for him first but then I got envious haha

No but I found a theme that suited him better in my opinion, so I thought why not have it on my blog.

This friend has the blog http://wolfys.blogg.se today but changing to wordpress as it has a better layup and more functions!

Hope you like my new theme! :)


4 Responses to “New theme!”


  1. 1 Petrify
    July 21, 2008 at 10:23 pm

    Den var juh riktigt snygg. Ta bort snap skräpet på inställningar också så blir det juh kanon ;)

  2. July 22, 2008 at 1:38 am

    Tackar för tipset kompis :)
    Hade jag tagit bort för länge sen om jag vetat hur :P

  3. 3 Petrify
    July 23, 2008 at 1:14 am

    Om du vill att länkarna ska poppa upp i eget fönster istället direkt från din sida välj “_blank” på inställningarna för länken istället för “inget” :)

  4. July 23, 2008 at 10:31 am

    Najs plutten:P Tack för hjälpen så långt och för ett fortsatt bra och kul samarbete, som jag efter igår ifrågasatte lite mer än jag ville eg för att se att du stod fast vid dina tankar, som jag trodde bra!! Vi ska ifrågasätta sånt vi inte är klick helt ense om, nästa gång är det jag som tror på nått till 110 hehe då viker jag mig inte sådär jättelätt, men lyssnar och tänker efter så klart:)
    Ha en bra dag //Mats


Leave a Reply

Currently.

July 2008
M T W T F S S
« Jun   Aug »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Country visitors statistics.

free counters

