18
Aug
08

Inflyttningsfest med celebert besök.

Igår var det fest, och vilken fest det blev :)
Jag började väl i sådär lagom tempo, gammal som jag är. Satt och snacka, körde lite supar lek för att komma igång lite, grillade hamburgare och skålade innan dess med förresten, yummy :)
marru’s bål :)
Blandad kompott.
Min snygging ^^

Sen lite framåt på kvällen så börjar det pratas om att bjuda in någon, den som det diskutteras om har varit lite på tapeten länge nu, dels har han tjatat om att gå ut o ta bärs osv, men inte blitt av.
Men efter mycket diskussioner och dividerande ringde jag till sist. Och det va väl inga direkta tveksamheter där inte, förutom att karlsloken tyckte det va långt?
Vi gick o spelade kubb mitt i natten, det va bra ljust så vi såg vad vi gjorde, vi va fyra tappra vid detta laget. Marika lyckades med bravaden att förlora oavsett lagkamrat, bad luck charm?
Awwww =o)
Ringde till Mats när vi spelade kubb (wolfman) Han tyckte Marika skulle kasta en kubbpinne i huvudet på mig så hon kunde vinna. Det kommer igen gubbe =P
Vi pratade även med Jan banan (Payne) Mycket trevlig prick, han ble ju överlycklig när Katja ringde, askul :)
Så då har vi listat ut vilka som inte va besökarna.
Han kom till sist med bussen. Viktor “Ittoj” “R.I.K”
Fann sig fort =)
Bilder talar ju för sig själv mestadels, så här kommer några.
Katja & Viktor.
Katja & Kussen Mikaela.
Hur fleppat det än låter så spelade vi pingis ute i parken vid ca kl 2 på natten. Viktor trodde han va bäst, även när han hade förlorat :)
Ne dags för en skål bannemej :)
Ser lömsk ut, men go varen :)
Stiliga karlar ^^
Viktor ser nöjd ut..

Shockplayare som vi är, och Viktor som inte lirat på ett tag skulle visa hur man spelade couronne. Han fick låna mitt konto, började mot Katjziska, gick ju sådär va kompis? Sen vart det marru, gick också bra??? Till sist skulle han spela mot mig, ja gissa hur det gick….
Oj då, lite känsligt? :):)

Dags att sova?
I don’t think so :D

Tack alla för en riktigt, riktigt, riktigt, RIKTIGT kul fest. tack Viktor för du kom, tack Marika som va värdinnan, tack Mikaela, kul och träffas igen & tack Katja, helt enkelt för att du rockar.

Till next time, simma lugnt.


15 Responses to “Inflyttningsfest med celebert besök.”


  1. 1 marru
    August 18, 2008 at 3:12 pm

    aaa kul fest… men assååå.. man ska inte spela kubb på fyllan hihi.. tänk så hade jag lyssnat på mats ? :D

    Men sen när lyssnar vi på den gubben? hahah! Pingisen var klart roligast iaf! :D

  2. August 18, 2008 at 8:05 pm

    Låter som en najs fest, du lyssnade ju Marru men oroväckande med minnet:D
    Skulle ringt igår förmiddag då hade Marru nog lyssnat lite tyst hehe, lite osäker nu?
    Kul ni fick snacka med Janne också tur att Marru glömde kasta pinnar på dig Martin:D
    Alltid lite najs när det kommer nån på besök med lät kul värre:P

  3. 3 Cheese
    August 19, 2008 at 3:40 pm

    How can you have a party without some Cheese?

  4. August 19, 2008 at 6:21 pm

    men du driver med mig juu, ingen möjlighet att jag har ringt dig kl fem o sagt nåt ‘hemligt’? haha!!! nooo wayy..

    Då satt väl jag o spöade viktor i couronne har jag för mig :D

    Jag vågade inte ta ditt råd Mats, men såhär i efterhand kanske det hade varit ett klokt råd då jag förlorade i kubb hela tiden.

  5. August 19, 2008 at 6:21 pm

    Yeah well it wasnt the same without you. :(

  6. 6 Cheese
    August 19, 2008 at 8:43 pm

    Maybe 1 Martin on the party is more then enough :)

  7. August 20, 2008 at 12:03 am

    Well then we could have excluded the other one hehe

  8. August 20, 2008 at 9:28 am

    hahah låt han tro det :D

  9. 10 Ost
    August 20, 2008 at 1:27 pm

    Let him believe what?

  10. August 20, 2008 at 5:22 pm

    hahahah marru he has got the translating tool :)

  11. 12 Cheese
    August 20, 2008 at 5:47 pm

    Som översättningsverktyg? :D

  12. August 20, 2008 at 6:29 pm

    I know haha but he doesnt seem to get it ;)

  13. August 20, 2008 at 7:20 pm

    she is messing with you :P


Leave a Reply

Currently.

August 2008
M T W T F S S
« Jul   Sep »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Country visitors statistics.

free counters

