29
Aug
08

Lek & Buslandet.

Hej.

Igår var jag på Lek & Buslandet med Mamma, Pappa, Mummi & Benjamin.
Oj va roligt det var, man kunde klättra i labyrint, åka rutchkana, leka i bollhav och hoppa trampolin. Och detta är bara lite av vad man kan göra där. Men det bästa av allt är att mamma & pappa också kunde klättra åka & hoppa precis som alla barn kunde.
Jag hade så roligt så jag hade inte ens tid att äta glass. Jag bara lekte & lekte medans mamma & pappa sprang och flåsade :)

Jag fick vara där i 3 timmar, det kostar 100:- för mig, mamma & pappa och övriga vuxna som är i sällskap med barn går in gratis. Mummi hade dessutom en kupong för mig så jag gick med i gratis igår.

Mummi och Benjamin kom lite efter oss så vi hann leka rätt mycket innan dom kom. Mamma & pappa va glada när mummi kom så dom fick gå och fika :D

Givetvis hade pappa kameran nära till hands, håll till godo.
Klättrar upp mot första åkturen.
Hmmm, vart ska jag nu?
Jeeeez va det gick undan.

Pappa tyckte det va roligt, han hittade oxå ett åk ;)
ÅÅÅÅÅk då pappa!!

Men pappa det här är väl inget zoo?

Undrar vad som finns där borta, jaha tog du kort ^^

Tunnlar fanns det med, wiihoo.

Mamma!! Pappa!! Den här vägen.

Hahaha va roligt!

BOLLHAV!!
Bortaaaaa!
Jag älskar bollhav!

Phu, jobbigt att hoppa studsmatta :)

Sen kunde man utöva flera sporter, mamma & pappa dom tråkisarna ville prova alla, det va bordtennis, basket och mjuktennis m.m. Ja jag försökte också spela tennis.
HaA spöar pappa snart.

Å så tränar vi lite, sen drar vi hem.

Vi hade askul, mamma & pappa sa ivf att dom också hade kul. Jag vill åka hit fler gånger, kom hit alla ni andra barn också så kan vi leka tillsammans.

Hej då!
//Isabell


3 Responses to “Lek & Buslandet.”


  1. 1 Petrify
    August 30, 2008 at 11:47 am

    Inga bilder på Ben?
    Ser ut som det var tomt?

  2. August 30, 2008 at 9:19 pm

    Snygga bilder, såg ut att va ett coolt ställe,,,Jo jaaaaaaaaa vill va me o leka Isabell kan vi inte “va” nästa gång ni ska dit:D

  3. August 30, 2008 at 9:23 pm

    Ne blev inte mkt bilder på Ben eftersom dom kom så långt efter.

    Ja det kan vi Mats :)


Leave a Reply

Currently.

August 2008
M T W T F S S
« Jul   Sep »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Country visitors statistics.

free counters

