06
Sep
08

Ute i Regnet

Idag “tvingade” Isabell ut mig i regnet. Vi skulle gå på promenad med Paraply.
Jag är inte speciellt rädd för att vara ute heller, så jag sa, jappz det kan vi göra gumman. Men då måste du äta upp din frukost först!!
Isabell: Nej jag VILL inte äta upp min macka pappa!!

Vem tror ni fick ge sig?? Som vanligt =D

På med regnkläder & stövlar och sen vare bara ut, gissa en som hade kul?
Som vanligt blev det till o ta kort, tur man hade paraply att gömma sig själv och kameran under :P

001 Ok, let’s go =o)

002 Wooohoo, det här är roligt.

003 Vi tog oss en skogspromenad oxå :)

Sen tänkte jag att hon skulle få gå leka i en “liten” vattenpöl, jadå det gick hon med på.
Isabell hittade en bil hon tyckte om på vägen. Jaja ok, det var jag som gillade den.
004 Härlig gammal kultbil.

005 Nu är vi nära, där är kyrkan.

006 Detta är den “lilla” vattenpölen :)

Tack pappa för en kul stund ute i regnet :o)


0 Responses to “Ute i Regnet”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Currently.

September 2008
M T W T F S S
« Aug   Oct »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Country visitors statistics.

free counters

