24
Sep
08

Livet i sammanfattning…

Hej alla glada blogg läsare. Jag vet att jag inte varit speciellt aktiv vad det gäller min blogg. Jag driver ju ytterligare en blogg tillsammans med en kompis till mig.

Men nu tyckte jag att det var dags att göra ett inägg, har ju hänt en del sedan sist :)

Dom håller ju på med att snygga till vårat bostadsområde. Nu håller dom på på våran gård, kommer bli snyggt när det är klart, en just nu vette katten om det är så himla fint?
Målar Målar2
Grönt ska bli rött och gult kommer bli grått, eller det är grått nu men det har jag ingen bild på =P

Även i centrum här i Bricke har dom ju snyggat till lite, nya plattor, o lite grönt. Rätt mysigt på kvällen, bara hoppas huliganerna håller sig undan.. ^^
Bricke 

Isabell då? Jodå, hon är i form dagligen. Roliga kommentarer kommer på löpande band.. Fick juice av mig idag.
Isabell: Måsta blanda i vatten i det pappa.
Pappa: Smaka får vi se.
Isabell: Smaka riktigt bra det här!! :)
Pappa: Hahahah

Isabell har varit lite krasslig igen, men idag mådde hon bättre, gå ut kanske??
Ingen tvekan där inte….
Va såååå skönt väder idag så det är ju otroligt. Blev så as sugen på att spela golf så jag messade till Mats dum som jag var. Han hade byggt en egen golfbana på sin tomt… AVIIIIIISSS Ab

Rena Summer vädret =D

Börjar bli sådär fina höstfärger ute nu…. Snart ere vinter igen :/
Höst 

Höst2
Jättefint!!!

Isabell hittade sysselsättning ute som vanligt :)
Kolla in det här =P
Hinderbana
Hinderbana1 Lite hinderbana!

Kyrkan Ett besök i kyrkan!

Mount Bestiga Mount Everest!

Larv Och sist men inte minst, eller? Titta på en larv, mycket facinerande…

Basket Klart att jag roade mig med, kastade basket med en plasigt fotboll. De’e stabiilt!

Sen ble det hem o lite mellis i magen, knäckis och yoghurt :)

Sen vart det home delivery…
Delivery
Delivered
Mamsen behövde ny mus o tangentbord, hennes trådlösa va inte så bra tyvärr… Najs öronmuffar så här inför vintern….
Oh ser jag en WebCam, Den tar JAG!!!! ;)

Jadåååå, vi har lekt med den med idag don’t worry…

WebCam Cuuuute ^^

WebCam2 Shooot!!!

WebCam3 Lyckliga familjen ^^

Lökigt Lite Lökigt :)

Ja här gå livet vidare som vanligt.

Vad det gäller shockplay spelar jag som en apa för det mesta men jag har mina blixtar :)
Va nära Backgammnon guld denna vecka men men. Och har fortfarande chans på Couronne guldet då Andreas lyckats förlora en för en gångs skull…

Ha det gött….. Martin


2 Responses to “Livet i sammanfattning…”


  1. September 24, 2008 at 7:39 pm

    ^Trevligt med ett nytt inlägg:) Fina bilder men vete attan me den gröna färgen om den va nån hit. Cool bild med Mr D i siktet hehe. Jo banrekord idag en 25:a men shit va Tiger:/ Mats fick nöja sig med en 28:a haha:D

  2. 2 Petrify
    September 26, 2008 at 2:59 pm

    Kul att du vakna till liv här ;) Va fint ni får det, kul med bilder på Isa ;)


Leave a Reply

Currently.

September 2008
M T W T F S S
« Aug   Oct »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Country visitors statistics.

free counters

