11
Oct
08

Shockplay, 2oo8-1o-1o

Kul kväll igår. Sweeptävling på Shockplay med Live radio ala Sebbe, en härlig show med en idealisk radiopratare från Göteborg, go gubbe den :) Tack Sebastian.
Och det gick banne mig inte dåligt heller, jag sweepade så visslade om det. Jag vann sweeptävlingen som pågick i 4 timmar på 24 sweeps, med mersmak. Lämnade namn som Hektor, andasw och Kliffhanger bakom mig, med betryggande mariginal, det var en
Magisk kväll, tryck på länken för o läsa Katjziskas inlägg om kvällen.
Speciellt Tack även till Mats aka wolfman, mycket bra sweep partner. Snäll oxå med sina breda fina breaks :)
Direkt efter sweeptävlingen spelade sista kvartsfinalen i turneringen Top Shock, där en favorit föll. Blir spännande att följa slutet av turneringen. Jag ska spela match om 3e pris i kväll, då jag snöpligt förlorade semifinalen som jag hade så fint grepp om :) Lycka till tuggummi! och Nippeh.

Marru, våran “underbara” granne har publicerat på sin blogg Couronne året 2oo8. Där kan man se alla elitguld vinnare som korats under året. Man har väl inte glänst direkt, men man står med i alla fall :D
Göttans, och kul och kolla på marru.

På måndag börjar slutspelet i turneringen NCL, en riktig snille blixt jag fick när jag kom på den. Lyckad turnering där vi haft ett bra engagemang och mycket fin kämparanda. Tack till tuggummi! som varit min främsta lag kamrat i den turneringen, vi lyckades bra, ledde inför sista omgången, där vi tyvärr fick oavgjort och föll till en 4e plats. Detta innebär att vi ska möta MASTERHAND och Jimpan i kvartsfinalen, Kommer bli en jämn och kul match där jag verkligen hoppas att vi går ur som segrare! NCL Tabellen ser ut så här.

Over and out /// Mr Daydreamer


1 Response to “Shockplay, 2oo8-1o-1o”


  1. October 11, 2008 at 9:01 pm

    Du sweepade ju galet mkt!!!
    Mycket väl värd segern, synd att ni inte tog lagsegern med..

    Jag har uppdaterat backgammonen helt nu med hahhaha.. kommer nog uppdatera couronnen helt oxå :)


Leave a Reply

Currently.

October 2008
M T W T F S S
« Sep   Nov »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Country visitors statistics.

free counters

