05
Nov
08

Sweeps

Sweeps är roligt att göra, och i princip det enda som är roligt med couronne egentligen. Utan sweeps skulle couronne ha blivit tråkigt fär länge sen.

Tur då att man är rätt så bra på att sweepa, när jag loggade in på Shockplay för kanske 20 minuter sen hade jag.
sweeps1 
Sen gjorde jag 2 stycken i min första match, 3 minuter emellan. Så topplistan på shockplay ser ut så här.
sweeps2
GodisGuden är outstanding som vanligt, men efter honom är det rätt många sweepare som är jämbördiga. Den som avancerar snabbast i sweeplistan idag är andasw (andreasaswardh)  Som tjatar om att jag är nästa han kommer att gå om. Inte så konstigt med tanke på online tider ;) hehe

marru har kämpat länge nu för att gå om Cheese i sweeps.
Nu kollar vi om hon har lyckats… =P
Cheese Cheesus!!! 787
marru marru!!! 789

Visst MarrU har gått om Cheese, kan hon hålla avståndet nu då?

100 sweeps lite drygt så går även Katjziska upp en placering på sweeplistan, nästa offer blir Päron! =o)

Kat 

Det va en liten sweepuppdatering. Får se vart vi hamnar om ca en vecka =D


3 Responses to “Sweeps”


  1. 1 katjziska
    November 5, 2008 at 7:42 pm

    Var vi hamnar beror på hur mkt vi lirar =D

  2. November 5, 2008 at 8:58 pm

    Exactly my point =) hehe
    Nerå, andreas är välkommen att gå om, jag hittar nog tillbaka till top 5 igen ;)

  3. November 6, 2008 at 2:43 pm

    Jadå jag har ökat avståndet lite, så det SKA hållas :D


Leave a Reply

Currently.

November 2008
M T W T F S S
« Oct   Dec »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Country visitors statistics.

free counters

