18
Dec
08

Du & Jag mot världen!?!

Ja det får bli så idag, kärringen flyr huset och jag ska spendera kvällen tillsammans med min underbara lilla superstar!
Enligt planen ska vi titta på en gammal klassiker tillsammans, men det beror nu på hur trött lillskiten är och om hon är på det humöret.
Djungelboken står på schemat isf, det va riktigt länge sen man såg hela den filmen så det ser jag fram emot =)
jungle_book2

Till min stora förvåning så visste Isabell vem Mowgli var redan vid anblicken av omslaget. Då sade hon: Jag vill inte se Mowgli! :{
Jag sade: Hur vet du vem Mowgli är? Jätteförvånad som vanligt när Isabell talar om saker som jag inte visste att hon kunde.
Minuten senare hade jag talat om att det va tiger och apor med i Djungelboken, och då skulle hon se :)

För att spinna vidare på det sistnämnda ämnet.
Tänk dig tanken att du har en snart 3 år gammal dotter, och helt plötsligt säger hon en sak eller talar om något som ni inte pratat om där hemma och som du inte hade en aning om att hon visste vad det var. Man blir ju bara för paff.
surprised_l

Som härom dagen när vi var på stan i en presentaffär, helt plötsligt utbrister hon: titta bocken pappa! Det står en stor ståtlig Jul bock rakt framför oss, så alldeles riktigt, det va en bock, vore intressant att veta var hon fått det ifrån?
Samma sak en dag när tv:n va på, TV 3 rättare sagt, och när programmet ska sätta i gång igen efter reklamen utbrister Isabell:
Dom åker skridskor där! Vad kan man säga annat än: Ja det gör dom hehe?

Ha en bra kväll alla glada!


1 Response to “Du & Jag mot världen!?!”


  1. 1 katjziska
    December 19, 2008 at 12:21 am

    Hahahha aa så kan det va :)


Leave a Reply

Currently.

December 2008
M T W T F S S
« Nov   Jan »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Country visitors statistics.

free counters

