27
Dec
08

Surveillance.

Surveillance_(2008)

Gör så här idag, här kommer några utav folks betyg om filmen.

När filmen äntligen var slut tänkte att denna tiden får jag aldrig igen som jag slösat på att se en helt meningslös film… 1/5

Bra film. Smart berättad men sen ballar det ur och krystad twist… Dom kunde hittat på något bättre. 3/5

skönare snutar får man fan leta efter. 3/5

Snygg twist på slutet. Jag gillade filmen skarpt. 4/5

Jennifer har inspirerats av sin far men det blir mest en röra av alltihopa. David får pubilken att åtmindstone känna någon slags sympati för karaktärerna. Här känner jag ingenting. Den gav mig inget men jag hade inte långtråkigt heller. 2/5

Mitt betyg på imdb 5/10 & Filmtipset 2/5

Ne jag hade inte heller långtråkigt, ja va lite annorlunda snutar, va en riktig twist, jo jag kunde sympatisera, men jag tyckte inte filmen va speciellt bra, men den va inte dålig heller….
Men hade jag vetat bättre hade jag valt en annan film utan tvekan.

Inte riktigt med på titeln heller om man ser till filmens handling så låt inte titeln lura er..


0 Responses to “Surveillance.”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Currently.

December 2008
M T W T F S S
« Nov   Jan »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Country visitors statistics.

free counters

