29
Dec
08

153 dagar…..

Det är vad som är kvar tills jag fyller mina 30 år. Känns overkligt, och att jag just kommer på att blogga om det när det är ett så udda tal som 153 dagar kvar beror på att jag har suttit länge nu och kollat på roliga prylar på nätet. Det här vill jag ha, det här vill jag ha, och det här med hehe

Mins största men också minst troliga önska är följande.
Sharp_LC42D64U Vill ha, helt klart. Men inget fel på tv:n vi har nu så gråter inte om jag inte får en hehe.

Hittade dom här på nätet, totalsåld. Jag gillar ju Star Wars skarpt, då är detta idealisk eftersom jag Älskar golf med :P
sw-golf-bags  Den vänstra, annars får det vara :D

Den här va lite läcker, eller?
hover-pic-frame En svävande fotoram, coolt som attans ju.

Något jag alltid gillat av någon anledning är Newtons Vagga, facinerande på något sätt. Den skulle jag kunna tänka mig att ha på skrivbordet :)
ME11-2 Naaajs.

Men andra DyRa!!! presenter är givetvis också välkomna… (o;

Snart 30, aja blir bara en dag äldre i taget ivf så det är la inte så farligt som det låter?

So Long


5 Responses to “153 dagar…..”


  1. 1 katjziska
    December 29, 2008 at 2:31 am

    tvn vi har nu är stooor, vad ska du med en ännu större till hahahah, vi sitter där aldrig iaf ;) ;)

  2. December 29, 2008 at 2:33 am

    Jag skulle se massa film om jag hade den där 42″aren :) Tro mig! Tanka en film, in på USB, USB in i DVD:n upp med ljudet, luta sig tillbaka i soffan med en stoooor skål med popcorn. Jappz, life is great. GIVE ME

  3. December 29, 2008 at 2:34 am

    Ahjust ja, glömde jag nämna surround ljudet? Vill jag med ha så klart :P

  4. December 30, 2008 at 10:43 am

    ahh börjar närma sig nu va hahah

  5. 5 superfarsan
    December 30, 2008 at 10:21 pm

    Visst är det så ^^


Leave a Reply

Currently.

December 2008
M T W T F S S
« Nov   Jan »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Country visitors statistics.

free counters

