25
Feb
09

2009/02/25

Det sista man hörde igår när man gick och lade sig va svärmors snälla ord. God natt, du är den enda som ska upp i morgon bitti :/ Tack för den :)

Tror jag det att det var det första jag tänkte på i morse när jag klev upp 06.52 hehe. Alla sover förutom jag!!

298-nalle-puh-sover-near

Jag messade till Katja och beklagade mig att alla sov, hon med sa jag. men hon svarade!!!!! :D
Men den glädjen vart inte långvarig för innan sms:et va slut hade hon konstaterat att hon skulle försöka sova mera haha

Slumrar en stund på tåget, problemet då är att man är framme på ett ögonblik. Ba oj ba o sen ba uj är jag här redan??? Skit det som va så skönt hehe

Väl framme i Stockholm får man sig en väldigt upp piggande promenad från Centralen till Sveavägen, tar väl en kvart ungefär i lagom tempo. Sen är det bara att invänta 9 slaget och sätta igång och ringa boka sig lite möten =)

Enda problemet är att det är sportlov denna vecka och varannan VD är någonstans i något fjäll i världen och åker skidor….. Men sånt är livet, bättre business nästa vecka då när dom vart och “lekt av sig” lite grann i skidbacken =)

Jag hoppade ju måndagen denna vecka för att få vara hemma lite längre med min underbra sambo, vilket var ett bra beslut. Hade en kanonhelg, va lite lullig 2 dagar i rad och natten till söndag kände jag mig som en ungom på nytt haha Ut på krogen och beställa hinkar med sprit, det va nytt för mig men roligt var det, trots att det va väligt tomt på folk på Frimis. Men halva priset på ALLT i baren lockade dit några tappra, alkoholsugna, fattiga människor, ingen nämnd ingen glömd ;D

Så sent som idag blev jag tillfrågad flytthjälp nu på lördag till en bekant till mina svärisar. Jag lyckades ta mig i kragen och säga nej för en gångs skull, har så svårt säga nej annars. men för det första är jag bara ledig en dag denna helg då jag jobbar Söndag istället för missade Måndagen, dessutom är det ju dags för en annan flytt nästa hel. Jenny & Negusta ska bli Södertäljebor. Ska hem till Örebro på Fredag nästa vecka efter jobbet, flytten kommer ske på Lördag. Skulle vara skönt att vara kvar en extra dag i Örebro, men det blir nog knepigt tyvärr, kanske om jag smörar lite ^^

Ser ut som att Isabell kommer direkt från Farmor & Farfar och till Södertälje på Lördag, förutsatt att Isabell vill det och att min mor o far går med på att skjutsa henne hit istället för Örebro :P
Kan ju bli skoj, då har man någon i familjen att komma hem till under en vecka ivf. Länge sen man såg skitungen nu dessutom. Ska nog ringa och ta mig ett snack med henne nu tror jag.

Så här kan Isabell tydligen se ut när hon pratar i telefonen med mamma eller pappa :)
020

Miss my gorgeous Babe :)
dsc00861

dsc04220

Ha det gött alla glada.


1 Response to “2009/02/25”



Leave a Reply

Currently.

February 2009
M T W T F S S
« Jan   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Country visitors statistics.

free counters

