25
Feb
09

Samtal med Isabell

Isabell har idag varit på äventyr tillsammans med Farmor & Farfar. Dom har varit på Fagerön och grillat krov och pimpelfiskat. Isabell hade visst provat fiska och sagt, uuuuupp & neeeeeeer uuuuuupp & neeeeer HAHA. Hon va trött och skulle gå och sova redan nu vid 19 hugget. Hon va pratglad som vanligt. Här kommer en liten del av konversationen.

Jag har grillat korv idag pappa.
Jaaa va roligt gumman.
Då blir du inte avundsjuk?
Jooo, buhu.
Du får korv pappa (jätteglatt tonläge)

Jag har badat pappa, nu tittar jag på tv: det är en bil och motorcykel på tv:n pappa.
Oj, va roligt.

Sen vart det en pratstund med Farmor, Isabell blev surig för att farmor tog telefonen. Efter en stund kommer det: Jag vill prata med Pappa igen Farmor.

Ja du får prata med pappa strax och säga god natt så ska Farmor göra välling så länge. Sagt och gjort och en jätteglad Isabell kommer tillbaka i telefonen.

HEJ PAPPA!!
Hej du, ska du gå sova nu gumman?
Jaaa det ska jag.
(ledsen ton) Jag mår inte bra idag pappa.
Stackars lite då, är det bara för att du ska sova?
Jaa, jag mår inte bra hela tiden pappa, buhuuu
Farmor avleder det hela med att säga till Isabell att hon ska berätta för mig vad farfar fick.
Farfar fick jättesmå fiskar idag pappa, och tittade på farfar då!
Oj, va kul med fiskar gumman, har Isabell fiskat idag med?
Nej, jag kan inte fiska, jag har ingen spade att fiska med ju.

HAHAHAHAHAHA

Grillpartaj!
bild00201


2 Responses to “Samtal med Isabell”


  1. 1 katjziska
    February 25, 2009 at 11:29 pm

    haha sött samtal!

  2. March 1, 2009 at 5:30 pm

    Just passing by.Btw, your website have great content!

    _________________________________
    Making Money $150 An Hour


Leave a Reply

Currently.

February 2009
M T W T F S S
« Jan   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Country visitors statistics.

free counters

