04
Mar
09

benganboy vs Mr Daydreamer

Ja, snart blir det så, men inte på Couronnebordet som det brukar vara, och jag kommer heller inte att vara favorit när vi möts i denna kamp. Trots att jag en gån varit aktiv i detta kommer jag inte ens att vara i närheten av att vinna. Får se om jag får någon boll alls hehe.

Det jag pratar om är något jag har längtat efter att få spela igen. Det är nog det roligaste man kan spela om jag ska vara helt ärlig. Tur man har att det finns en pingispolare dit man flyttar :) Det är jag nöjd med, tack Bengan :D:D

table-tennis-color
Pingis är som sagt otroligt kul och jag ser fram emot första utklassningen, som kanske blir nu på söndag, håll tummarna :)

En sak jag måste testa när jag så en bild, helt klart. Ser det inte för härligt ut?
pool-tennis
Säger ju sig självt att man måste prova det eller hur? Enda som fattas där är ju en iskall bira på basängkanten ;)

Ha det gött alla glada!


1 Response to “benganboy vs Mr Daydreamer”


  1. 1 katjziska
    March 4, 2009 at 10:50 pm

    Låter riktigt kul o bilden såg lockande ut =)


Leave a Reply

Currently.

March 2009
M T W T F S S
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Country visitors statistics.

free counters

