10
May
09

tidig morgon i morgon…..

Känns ju sådär att gå upp kvart över 6 på morgonen, men jag måste ju. Lillan ska till dagis ca 07.20 och hon är inte speciellt snabb på morgonen inte. Babbel babbel, ät din yoghurt, okej babbel babbel.

Sen ska man klä sig & lillan, om inte mamma också är vaken förstås, men det märker vi =) (hoppas hoppas) Hon är inte så snabb och klä på heller, för det är så himla mycket hon måste förbereda och planera och prata om innan hon kan gå till dagis! Frågan är ju vad?

Väl iväg till dagis i morgon ska jag direkt till bussen & tåget till storstan. Inte jobbat på en vecka nu (frivilligt mer eller mindre) Ska bli rätt intressant av olika orsaker att återvända till jobbet, bara 4 dagar kvar nu. Innan jag ska till jobbet ska jag dock på en intervju, nåt annonsfärsäljningsjobb längre bort på Sveavägen. Ska väl gå dit och ge det en chans kanske, även om jag inte är så pigg på försäljningsjobb något mer! Men på Tisdag ska jag på en intressant intervju. Dom ringde härom dagen från Mabi Hyrbilar och vill träffa mig om extra jobb hos dom. Det ser jag verkligen fram emot, håll tummarna för att Martin får den tjänsten. Visst kanske inte låter så upphetsande att tvätta bilar och sånt, men det kan ju inte vara sämre än att sitta och harva i telefonen år ut och år in!

För en stund sedan slutade VM finalen i Hockey. Rätt lag vann i mina ögon, det taktiska Ryssland utmanövrerade det tunga Kanada ännu en gång och tog sitt andra raka guld. Ryssland visade prov på ett enromt bra defensivt spel, framför allt i den sista perioden där dom stod pall mot en tung Kanadensisk offesiv press!

Nu börjar det verkligen bli sängdags om Martin ska orka upp i morgon! Får väl ställa 5 alarm eller nåt så jag inte försover mig, vore ju hemskt hehe ;)

Höres och synes alla glada och stolliga!


3 Responses to “tidig morgon i morgon…..”


  1. May 12, 2009 at 3:17 pm

    Hur går det för dig med alla intervjuer?? :D

  2. May 12, 2009 at 8:24 pm

    Jodå, det går välla fint hehe var 2 idag och 2 i morgon hehe Fullt ös!


Leave a Reply

Currently.

May 2009
M T W T F S S
« Apr   Jun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Country visitors statistics.

free counters

