18
May
09

jaguar

Ja, Jaguar har nog byggt 2 utav världens vackraste bilar genom tiderna.
Jaguar E.Type är ju en riktig kultbil, men den bilen som jag fastnat för, åtminståne i dagsläget är Jaguar XJS & XJR. Riktigt härliga bilar som ger både ett tuff, stabil men samtidigt lyxigt intryck.

Håller ni inte med mig så säg vilken bil ni tycker är den finaste så ska vi ta och ordna fram bilder på den och publicera det också :)

Men tills dess håll till godo med mina favoriter.

Jaguar E-Type.1       Jaguar E-Type.4

Jaguar XJR 1994-97

Jaguar xjs rosa                

Jaguar XJS.1


4 Responses to “jaguar”


  1. 1 katjziska
    May 19, 2009 at 2:46 pm

    Inte riktigt min stil =D

  2. 2 superfarsan
    May 19, 2009 at 2:51 pm

    :D Nej det trodde jag inte heller. Men ge mig en Jaguar XJR ska du få åka med så ångrar du dig :)

  3. 3 Petrify
    May 22, 2009 at 11:36 am

    Classic :)

  4. May 22, 2009 at 5:55 pm

    UUUUUUUUU ja du vet hur sjukt sugen ja blir nu:/ Men vi har breakat lika länge nu från golfen, lovar ja lägger max av styrketräningen på benen nu för att hålla ihop.
    Finns de chans i värden så bara SKA JAG KOMMA IGÅNG det är ett löfte Martin. Ser ja de håller är ja hos dig helgen efter ett löfte.
    Men gläds för din skull vi saknar det nog lika mycket skulle ja tro.
    Men gå runt me nån kärring sving o inte kunna dra runt är ja för mycke tävlings människa för, ska tom försöka få en remiss till ortopeden som håller ihop knät.
    Deal Martin o fan va kul o sen dricka bira o gissar vi snackar golf den kvällen och natten MINST:=)


Leave a Reply

Currently.

May 2009
M T W T F S S
« Apr   Jun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Country visitors statistics.

free counters

