24
May
09

att fylla 30 år…..

…..må låta tråkigt, hemskt osv, men det ska bli ganska kul. Det ska bli middag för viss familj här hemma och man får presenter.
Min högsta önskan i dagsläget är att få min medlemsavgift betald på min golfklubb så jag kan spela golf i år.
Jag var ju ute på rangen härom dagen och det gjorde mig ännu mer bestämd att jag ska ut på banan i år och spela.

Kommer nog bli några golfrelaterade presenter, sen kommer jag få något från Katja som jag är nyfiken på. Hon retas och ger hintar om hur bra det blir så man blir ju inte alls nyfiken.

Ja, jag erkänner, jag känner mig som en 5 åring när det gäller julafton och fördelsedagar. Att få presenter är såååå roligt :)

Att jag bli gubbe nästa Söndag gör detsamma, jag känner mig fortfarande ung och har fortfarande mycket att uträtta i livet!

Längtar mig 7 dagar framåt i tiden. Efter mina 20+ besökare som kommer hit, bara för min skull. Ska bli kul att träffa en del igen och ska bli roligt att vi alla blir samlade. Vissa från Katjas familj och min släkt träffas ju dessutom för första gången =))

Jalla nu tiden, jag vill ha 31a Maj nu =)

30


5 Responses to “att fylla 30 år…..”


  1. May 25, 2009 at 9:58 am

    tiden går nog rätt fort ska du se :D

  2. 2 Mimmi
    May 27, 2009 at 8:06 pm

    Tjena Martin! Jag och Patrik kan tyvärr inte komma på söndag. Hoppas du får en trevlig födelsedag :)

  3. 3 superfarsan
    May 27, 2009 at 8:14 pm

    Det var tråkigt :(. Men tack ska du ha, det ska bli kul :)

  4. May 28, 2009 at 1:06 pm

    Hej!

    Grattis i förskott. Tiden går fort. Snart är du en gammal gubbe.

    H/ MK

  5. 5 Mimmi
    May 28, 2009 at 8:43 pm

    Jag kommer imorgon iaf :) Trött eller inte. Haha =)


Leave a Reply

Currently.

May 2009
M T W T F S S
« Apr   Jun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Country visitors statistics.

free counters

