22
Jun
09

Det är mycket nu!

Ja sannerligen, det händer mycket. Jag hade på känn nu i helgen att jag skulle få ett samtal om ändrade arbetstider/veckor.
Nu ska jag helt plötsligt börja jobba redan nu på Torsdag. Med heltids schema från och med Måndag. Jobba 2 veckor (alla dagar, 12 st) sen ledig en vecka, jobba 2 veckor till, sen ledig en vecka och sen ett jobbrally till. Så ser mitt sommar schema ut för tillfället. Men det lär ju kunna ändras ännu mer, verkar vara lite problematiskt att få ihop det.
Så nu vet ni vad jag gör om jag inte syns till under en period hehe.

Men innan jag ska börja jobba händer det något som jag har längtat efter i 3 år ungefär.
Jag ska ut på Golfbanan. Inte bara på rangen då utan på banan och se om takterna sitter i, och om min form är så bra som den verkar när jag är på rangen.
Nu är jag visserligen inte fullvärdig medlem någonstans så jag får näja mig med en Pay and Play bana, som dessutom har konstgreener. Men det gör inget, det är själva grejen att komma ut på banan som lockar och det ska jag ju. Ska bli väldigt roligt, är brorsan och jag som ska ut och prova lyckan. Har verkligen saknat att spela golf med min bror Fredrik. Vi har haft många roliga och sköna stunder på golfbanan tillsammans.

Men idag gäller följande:
U.S Open är försenat så sista rundan av U.S Open kommer att avgöras idag (om inte vädergudarna förstör). Det är lite spännande, storfavoriterna är bra bit efter 2 st överraskningar. Tappar inte de två i toppen slag till banans par idag tror jag en av dom vinner och skräller ordentligt i årets U.S Open. Mickelson är den närmaste riktigt starka spelaren 5 slag efter ledarna, även David Duval som lyst med sin frånvaro är överrskande en kandidat till slutseger på samma resultat som Mickelson. Tiger Woods är efter 6 hål på sista rundan fortfarande 7 slag efter, men någon gång ska ju vara den första att ta igen ett sådant försprång också, och om någon klarar det så är det säkerligen Tiger.
Från kl 15.00 och på obestämd tid framåt under dagen är jag otillgänglig.

Martin


0 Responses to “Det är mycket nu!”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Currently.

June 2009
M T W T F S S
« May   Jul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Country visitors statistics.

free counters

