14
Jul
09

2009/07/14

Idag har man varit duktig. Satt väl och tog det lugnt o laddade upp fram till strax innan 16. Men sen var det bara att sätta igång.
Började fixa med allt som skulle tvättas, så allt kom med till tvättstugan. marru gick dit första gången & slängde i tvätten medans jag ägnade mig åt att diska och när diskstället vart proppfullt sprang jag som en galning o plockade skräp och småsaker lite här och där. Rensade köksbordet så att det blev rent och fint. Sen vare ner till tvättstugan och hänga tvätt & i med ytterligare 2 maskiner. När jag kom upp igen insåg jag att jag var hungrig, diskade lite till och sen visste jag vad jag ville ha för mat.

Ris currysås och kyckling nuggets blev det. Kollade upp ett bra recept på internet på currysås, blev ju bara såååååååå gott !!!! :)

Sen efter maten vare bara ner till tvätten igen och hänga lite till och tvätta en sista maskin. Idag kommer tyvärr inte allt hinna bli torrt så kommer få hänga lite här uppe sen med :p

Jag anser personligen att jag har fått mycket gjort idag, även om det kanske inte sysns jättemycket på ytan :S

Men Martin har inte legat på latsidan inte hehe

Min dag i bilder :D

IMG_0766
Så ska köksbordet se ut, ALLTID :]

IMG_0763
Min nya kock utstyrsel :)

IMG_0767
N n nu nu nuggets!!

IMG_0770
Naaaaajs dinner!!!! Va grymt smarrigt!

Sen kan jag ju säga såhär gott folk! Ett g´las mjälk till maten är tamefan det bästaste som finns i hela världen!!!

Dricker du mjölk till maten? Nej? Börja med det! Ja? Sluta aldrig med det!

Ha en fin fin kväll gott folk & förlåt för att jag bloggar så otroligt sällan!


3 Responses to “2009/07/14”


  1. 1 katjziska
    July 14, 2009 at 11:05 pm

    Asså för det första den där texten var grymt jobbig att läsa! :P
    För det andra så haru varit riktigt riktigt dutti idag! :)
    För det tredje man kan fan inte dricka mjölk, så är det bara! :D

  2. July 14, 2009 at 11:07 pm

    Hahahaha, den va jobbig men den va så fin ju =)
    Tack!
    Mjölk rockar fett!


Leave a Reply

Currently.

July 2009
M T W T F S S
« Jun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Country visitors statistics.

free counters

