08
Sep
09

Min nya mobil

n5800
Nokia 5800 Xpres Music

Mitt första intryck av telefonen är mycket positivt.

Jag har förlängt mitt 3 abbonemang och tog med en ny telefon för min gamle börjar blir lite skruttig, stänger av sig i samtal osv….
Nu har jag en Nokia 5800 Xpress Music

Har i ärlighetens namn inte supertestat den, men ändå känns det som att man kan den redan. Dvs ganska simpel telefon, men tror att den har mycket potensial. Jag tycker att en telefon ska vara lättanvänd.
Det som lockade mest skall erkännas var att det är touchscreen på den. Vädigt skön sådan, lätthanterlig och inte överkänslig, snarare tvärtom..

Vad jag bla ser fram emot med denna telefon är att kunna lägga in filmer på den och kolla direkt i mobilen. Kan vara praktiskt om man ska någonstans.

Första intrycket av kameran i denna mobil är inget vidare, men då har jag bara fotat inomhus med skumt ljus :P

Bild exempel kommer att sättas in i morgon mest troligt då jag inte orkar installera skivan o inte har någon usb adapter till detta minneskortet ännu :P

Det står nu på inköpslistan ;)

Sammanfattnig:
Nöjd så här långt, mer kommer om denna telefon som är väldigt stilren kan jag tillägga :D


1 Response to “Min nya mobil”


  1. September 10, 2009 at 11:13 pm

    den var riktigt cool :)


Leave a Reply

Currently.

September 2009
M T W T F S S
« Aug   Oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Country visitors statistics.

free counters

