17
Sep
09

Jobbdags

Ja precis, i morgon är det dags att börja jobba igen.
Va på intervju idag vid 16.15, lite efter 20 ringde Ermis med beskedet att han ville jag skulle börja i morgon. Visst sade jag & vips är man en knegande soffpotatis igen.

Jag ska jobba för Telge Energi och bidra till att ännu fler människor byter till just dom, hur? Ja det märker vi =)

Ska börja med att boka besök till utesäljare, men skall givetvis satsa på att bli säljare av elavtal och kanske så småningom även jag åka ut på besök :)

callcenter1 Telge Energi skall visst vara det miljövänliga elalternativet, blir jag nog snart varse.

Ni får la låtsas att denna bild föreställer min arbetskamrat då jag inte hittade en enda pojke hehe

callcenter

Det är inte heltid, man skall jobba minst 3 pass i veckan, kvällar o helger som gäller. Blir till och pussla ihop det med Katjas arbetstider det :)

Wish me luck.


4 Responses to “Jobbdags”


  1. 1 Petrify
    September 17, 2009 at 3:55 pm

    Att du orkar jobba med telefonförsäljning! Men grattis till jobbet iaf! =)

  2. 2 boatpastor
    September 20, 2009 at 4:50 pm

    Grattis Martin!!!!!Kram. Båtpastorn Ruth

  3. 3 Petrify
    September 24, 2009 at 12:03 am

    Jaha hur gåre då? :D

  4. September 24, 2009 at 1:44 am

    Jobbat en dag bara hehe. Ble ju sjuk såklart :(


Leave a Reply

Currently.

September 2009
M T W T F S S
« Aug   Oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Country visitors statistics.

free counters

