13
Oct
09

Grattis min Älskling till jobbet!!

mobil

Katja ringde mig när hon hade gått till bussen & skulle åka till jobbet. Han hade ring henne & sagt att hon kommer få jobbet :)

Hon skall till kontoret och skriva på papper redan i morgon, sen är saken biff :)

penna_papper  Det är med största sannolikhet dessutom en heltidstjänst…. i Södertälje!!! Kan ju inte bli mycket bättre :D

Man blir ju bara för glad  men det är väl inte så konstigt!!! Har väntat på detta besked länge nog nu och det har legat där o gnagt på en.
En liten räddning för oss, känns som att man kan andas ut lite mer nu & slappna av…..

Bara hoppas att jag nu kan hitta ett heltids jobb som jag trivs med, börjar bli rätt trött på dessa telefonförsäljar jobben jag har fått stå ut med :P

Grattis gumman!!! Bra jobbat ;)


3 Responses to “Grattis min Älskling till jobbet!!”


  1. 1 Riiiv
    October 13, 2009 at 8:52 pm

    grattis något så gudens katta!!!! :)
    hoppas du ska trivas och tjäna in en jävla massa deg :P

  2. October 13, 2009 at 11:07 pm

    det är så grymt bra jobbat, wohoooooo

  3. 3 katjziska
    October 13, 2009 at 11:48 pm

    Tack så mkt alla, känns grymt bra =D


Leave a Reply

Currently.

October 2009
M T W T F S S
« Sep   Nov »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Country visitors statistics.

free counters

