22
Jun
08

Mina händer…

…blir bara värre, Nu börjar det bli sårigt, förmodligen efter behandlingen. Mina fingerspetsar börjar domna bort och sårbildning och varbildning kommer främst på mina fingrar. Det börjar bli väldigt påfrestande och psykiskt jobbig att ha detta problem. Vardagen blir liksom inte densamma, man kan inte göra i närheten av dom saker man vill göra, och definitivt inte i närheten av dom saker man bör göra.
Ska inte hålla på med vatten tex, ska inte håla på med saker som är tungt eller ta i saker som är parfymerade!
Känns som det ända jag duger till är att sitta och slöa, glo och bara vara en pina för min omgivning, som får göra allt som jag normalt sett gör plus det dom normalt sett gör :(

Ska upp till Jour mottagningen idag Söndag, bara hoppas dom har något vettigt att komma med, men det känns ju tveksamt om jag ska vara ärlig. Måste ju bara upp så dom får kolla så det inte är något allvarligt med mitt lillfinger som är värst. Helt bortdomnat, nästan halva fingret, jätterött och en blodrand som under natten bildats och spridit ut sig ett par centimeter i armens riktning.

Hoppas på en förbättring snart, men det lär nog ta ett antal månader till om jag får gissa! SUCK!


2 Responses to “Mina händer…”


  1. 1 marrubou
    June 22, 2008 at 1:49 pm

    Stackars dig, borde gå över snart.. jobbigt när det sitter i så länge bara :((

    Hoppas allt går bra på jouren!


Leave a comment


June 2008
M T W T F S S
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Country visitors statistics.

free counters