11
Dec
09

Grattis till pensionen!

Detta är ett inlägg dedikerat till min far.

ABCD0013

En man som jag alltid sett upp till och respekterar väldigt mycket.

Har han nu äntligen jobbat färdigt. Efter 43 år på Katrineholms Kuriren jobbade pappa igår sin sista dag på redaktionen.

Jag passade på att ringa pappa en sista gång på jobbet idag, jag tyckte att det kunde vara ett roligt sätt att få säga grattis och passa på att fråga hur det egentligen känns nu då.

Det kändes bra, men erkändes att det var en konstig känsla att det verkligen är slut och att detta var sista dagen på jobbet. Han kläckte ur sig ordspråket “sen är jag “fri som en fågel” också under detta samtal.

Vill med detta säga att jag är glad för din skull & önska dig ett underbart “fritt” liv från och med nu. Förvalta dina dagar på det sätt du föreställt dig och skynda långsamt, nu har du all tid i världen och behöver inte stressa mer.

Följ denna länk så ser ni hur första sidan ser ut i Katrineholms Kuriren idag.

Grattis än en gång!


3 Responses to “Grattis till pensionen!”


  1. 1 Katja
    December 11, 2009 at 1:03 am

    JÄTTESTORT GRATTIS!! Det måste kännas helt underbart :)

  2. December 11, 2009 at 12:41 pm

    Grattis Sören!!! :)

    ///Marika

  3. September 15, 2013 at 2:45 pm

    Thanks for your write-up on the travel industry. I’d also like contribute that if you are a senior considering traveling, it’s absolutely crucial that you buy travel cover for elderly people. When traveling, senior citizens are at high risk of having a medical emergency. Obtaining right insurance plan package for one’s age group can safeguard your health and give you peace of mind.


Leave a comment


December 2009
M T W T F S S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Country visitors statistics.

free counters