22
May
09

lycka..

Idag har jag gjort något jag längtat ihjäl mig efter!

Jag har varit ute vid golfbanan och slagit en hink med bollar på rangen. Det var helt underbart och fantastiskt.
Bara bilfärden ut mot golfbanan va ju udda, man fick den där härliga känslan som man bara kan få när man ska till en golfbana.

Väl där tar jag på mina golfdojer, in i shopen och fixa en polett till bollmaskinen och sen fyllde jag en hink.
Sen gick jag mot mattorna, ställde ifrån mig bagen, gick bak några meter och tittade framåt, är det verkligen sant? Står jag här och ska slå bollar på rangen??? Wieeeeeee           så här såg det ut.

DSC04926

Ställde upp mig med min järn 7a och tänkte för mig själv, inte missa helt nu Martin :)
Övnings svingar några gånger, stretchar ut lite och sen……….
…… första golfslaget på snart 3 år! Svingar upp, och sen ner igen & bong! Whaaaaat, jag träffade bollen ???? Lite lite toppning, men fullt godkänt.
Efter det slaget kändes det som om jag aldrig ens lämnat golfbanan! Helt otroligt, alla klubbor gick bra!
Måste bara finslipa siktet lite sen är jag fit for fight!

Nu ska jag bara förhanda med frugan om att jag ska få spela en golfrunda nästa vecka! Eller förresten, nu när jag fått smak på det så kan nog inget stoppa mig. Jag var så lycklig när jag stod där och harvade =)

Tack Mummi för lånet av bilen & för att Isabell fick vara med dig idag :)

Kom igen nu Mats, se till att knät håller så vi kan lira, och brorsan (inte för att du läser min blogg men) kom hit och spela golf med mig!!!!

Nu vet jag vad jag önskar mig när jag fyller 30 :D

Snart ska man iväg och underhålla frugan i 2 timmar mellan hennes jobbpass :) Blir skoj!

Baaaaaj

Mr Happy


5 Responses to “lycka..”


  1. May 22, 2009 at 5:54 pm

    va kul att du kom iväg igen!! :D

    Klart man ska hålla på med det man tycker om, fixa det !!! ;)

  2. May 22, 2009 at 5:58 pm

    UUUUUUUUU ja du vet hur sjukt sugen ja blir nu:/ Men vi har breakat lika länge nu från golfen, lovar ja lägger max av styrketräningen på benen nu för att hålla ihop.
    Finns de chans i värden så bara SKA JAG KOMMA IGÅNG det är ett löfte Martin. Ser ja de håller är ja hos dig helgen efter ett löfte.
    Men gläds för din skull vi saknar det nog lika mycket skulle ja tro.
    Men gå runt me nån kärring sving o inte kunna dra runt är ja för mycke tävlings människa för, ska tom försöka få en remiss till ortopeden som håller ihop knät.
    Deal Martin o fan va kul o sen dricka bira o gissar vi snackar golf den kvällen och natten MINST:=)

  3. May 22, 2009 at 6:13 pm

    Ja carra en drive 250 meter just nu i mina tankar när ja ser bilden, man ä väl bra sjuk ändå;)


Leave a comment


May 2009
M T W T F S S
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Country visitors statistics.

free counters